Mi a teendő arra, hogy az autószerelő nem csinálta meg rendesen/szakszerűen a gépjárművet?

Üdvözlöm!

Még az év elején (2018.02.16-17) elvittem az személygépjárművet az autószerelőhöz. A személygépjárművet vissza kaptam (2018.03.05.-én), de pár napra rá újra vissza kellet vinnem (2018.03.08.-án). Majd 1 hónap után kaptam vissza a kocsit és 3 nap után újra vissza vihetem a gépjárművet.
Majd 2 hónap után újra vissza kaptam (2018.05.11.-én). De itt még nem ért véget. Az izzítás lámpa kerül fordul újra elkezd villogni. Folyamatosan vissza kell hordanom. Hogy csináljon vele valamit. De csak annyit tud, csinálni, hogy kitörli a hibát meg átírja a kódot és utána vagy előjön vagy nem.
Már kicsit kezd unalmas lenni. Elsőnek (2018.05.24.-én) vihetem vissza a kocsit. Itt mentem vele ~900km-ert. Másodiknak (2018.07.05,-én) vittem vissza. Ekkor ~2000km mentem vele. Majd most jött újra elő (2018.07.08.-án) ~400km-ert tettem bele itt.
Ezeket a javításokat ingyenesen végezte. (Garanciában) De kicsit elegem lett már ebből, hogy folyamatosan előjön úgy hogy ~3hónapot állt ott a gépjárművem a szerelőnél és nem kis összeget kellet kifizetnem neki.
Most arra készülök, hogy el viszem a Kecskeméti Ford Márka szervizbe és amit a szerelő csinált mondom nekik nézzék át. Amit cserélni kell cseréljék ki. A javításról számlát kérek és benyújtom, az szerelőnek, hogy fizesse ki ha már nem tudta ő megcsinálni.

Jogom van-e arra, hogy számon kérjem az autószerelőt, és kifizet-esem a Szakszerviz szerviz díját?
Nem kevés ~1.000.000 HUF volt a szerviz díj.

Ha nem jó témát jelöltem meg elnézést.

Köszönettel: Dániel


Nincs hozzászólás